Gyakran Feltett Kérdések
- Mit kell tudni a Piarista Ajándékboltról?
- Van „rendes” bolt is, ahol lehet vásárolni?
- Hogyan lehet rendelni?
- Hogyan lehet regisztrálni, és miért jó az?
- Mennyi idő, amíg megkapom a rendelésem?
- Át lehet venni személyesen is a megrendelést?
- Mennyi lesz a postaköltség?
- Hol a csomagom?!
- Le szeretném mondani a rendelést
- Hogyan kell fizetni az ajándéktárgyakért?
- Van kedvezmény? Hogyan lehet igénybe venni?
- Van-e garancia, ki lehet-e cserélni az átvett árut, ha nem jó?
Mit kell tudni a Piarista Ajándékboltról?
Ez egy online bolt (webshop, webbolt, webáruház). Kis kapacitással működünk, ezért kizárólag online adható le megrendelés. Piarista emblémázott termékeket forgalmazunk. Egyedi rendeléseket is teljesítünk, osztályoknak, iskoláknak pólókat, pulóvereket, ajándéktárgyakat készítünk. Igény esetén a logó grafikai tervezését is vállaljuk. Erről bővebben ide kattintva találhatsz információt.
Van „rendes” bolt is, ahol lehet vásárolni?
Jelenleg kizárólag a webshopon keresztül lehet vásárolni. Nincs üzletünk, csak egy kis raktárhelyiséget tartunk fent a Tartományfőnökség épületében.
A Vásárlási feltételek menüpontban és az ÁSZF-ben részletesen olvashatsz erről.
Hogyan lehet regisztrálni, és miért jó az?
Regisztrálni rendelés feladásakor lehet, jelszó és felhasználói név megadásával. Ez azért jó, mert a regisztrált vásárlók lekérdezhetik rendelésük állapotát, és megnézhetik korábbi rendeléseiket is.
Fontos, hogy nem szükséges minden vásárlási alkalommal regisztrálni, mert a külön kezelt regisztrációkat nem tudjuk összevonni, a külön felhasználói néven föladott rendelések értékét nem tudjuk egy számlára jóváírni. Ha egyszer már megtörtént a regisztráció, akkor érdemes megjegyezni a felhasználónevet és jelszót!
Mennyi idő, amíg megkapom a rendelésem?
A rendelés feldolgozása időt vesz igénybe. Ennek gyorsasága a bolt forgalmától, és munkatársaink egyéb feladataitól is függenek, de igyekszünk minden rendelést napokon belül feldolgozni. A csomag állapotát bármikor lekérdezheted a "Rendelések" menüpont alatt, melyet a "Fiókom"-ra kattintva érhetsz el.
A termékek postára adása belföldi szállítási cím esetén a megrendelés időpontjától számított 15 munkanapon belül.
Át lehet venni személyesen is a megrendelést?
Egyelőre kizárólag Budapesten (1052 Budapest, Piarista utca 1.) a Budapesti Piarista Gimnázium portáján van lehetőség személyes átvételre. A fizetési mód ezen esetben is előre utalás (vagy online kártyás fizetés), csak a személyes átvételt kell kiválasztani a szállítási költség megjelölésénel. A személyes átvételről minden esetben küldünk tájékoztató e-mailt, melyet kérünk, mindenképpen várj meg.
A postaköltség a csomag súlyától függ. A csomagok a Magyar Posta MPL csomagszolgálatával kerülnek kiszállításra.
Ha nem érkezett meg a csomag, érdemes megnézni a "Rendelések" menüpont alatt. A rendeléshez egy kód is kapcsolódik, mellyel lekérdezhető annak állapota. Ha az innen kapott válasz nem kielégítő, az ügyfélszolgálati e-mailcímen lehet felvenni velünk a kapcsolatot.
Le szeretném mondani a rendelést
A rendelést csak addig lehet lemondani, amíg fel nem dolgoztuk. Ezt is a "Rendelések" menüpontban lehet megtenni.
A feladott megrendelés a hatályos jogszabályok szerint nyilvános ajánlattételnek számít. A rendelés feladásakor ezt tudomásul kell venni.
Az Elállási/Felmondási jog gyakorlása esetén a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet az irányadó. Ennek értelmében az áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül a Vásárlónak joga van a szerződéstől indoklás nélkül elállni, azaz a megrendelt terméket hiánytalanul visszaküldeni. Ebben az esetben az ÁSZF-ben rögzített módon járunk el.
A kiválasztott termékek megrendeléséről e-mailben érkezik visszaigazolás, ami egyben egy előszámla is. A megrendelést előre utalással lehet fizetni a 11707024-20474571 (OTP) számú számlára, vagy barionon keresztül online kártyás fizetéssel. A kifizetést igazoló számlát hitelesített e-számlaként a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük meg.
Van kedvezmény? Hogyan lehet igénybe venni?
Árainkat próbáljuk a lehető legalacsonyabban tartani, a webshopon feltüntetett árból ezért már nem tudunk további kedvezményt biztosítani.
Van-e garancia, ki lehet-e cserélni az átvett árut, ha nem jó?
Igen, minden további nélkül. Erre vonatkozólag is a hatályos jogszabályokat tartjuk irányadónak. Bővebben az ÁSZF-ben adunk tájékoztatást ennek menetéről.