Vásárlási feltételek

WEBÁRUHÁZ ÉS REGISZTRÁCIÓ

A Piarista Ajándékbolt webáruházban regisztráció nélkül is van lehetőség vásárolni. Ebben az esetben a számlázáshoz és a szállításhoz megadott adatok az áru kézhez vétele és kifizetése után törlésre kerülnek a rendszerből.

A regisztráció viszont kényelmesebb és hasznos abban, hogy ne kelljen minden egyes vásárlás során Önnek a szállítási és számlázási adatait újra begépelnie.

Regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, azonban fontos, hogy a szállítási címen legyen valaki, aki átveszi a küldeményt.

A regisztrált adatokat a rendszer megőrzi és így kedvezményeket is biztosítunk, melyek összeadódhatnak

• piarista munkatársnak, diáknak vagy öregdiáknak a vételárból 5%,

• a negyedik vásárlással automatikus törzsvásárlói kedvezmény 3%,

• 10.000 forint feletti vásárlás esetén a vételárból 7%.

A Kereskedőt a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Kereskedőt a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Kereskedőt nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Kereskedőnek felróható okból hozzáférhetővé válik.

 

A WEBÁRUHÁZ HASZNÁLAT

A webárház használata során a felület megjelenése, a fogyasztói szerződéskötés és regisztráció nyelve: magyar.

 

MEGRENDELÉS

A megrendelés összeállítása

Az egyes árucikkek kategóriákba sorolva találhatóak.

A megvásárolható termékek mellett található a "Kosárba" gomb. Erre kattintva még nem vásárolja meg a terméket, csak betette a kosárba. Jobboldalt mindig megjelenik és frissül a vásárlói kosár aktuális értéke. Minden termék, amit betett a kosárba, addig marad ott, amíg ki nem törli belőle, vagy meg nem rendeli. Kosara tartalmát bármikor ellenőrizheti, módosíthatja, törölheti.

A megrendelés elküldése

A "KOSÁR" funkció összesítő részéből továbblépve, a megrendelés véglegesítésénél lehet a számlázási és a szállítási címet rögzíteni.

Továbblépve összesítőben, a Webáruház felsorolja a rendelt árucikkeket, szállítási költséget és a fizetendő összeget. A fizetendő összeg minden költséget tartalmaz. Itt lehet megjegyzést adni a rendeléshez (ami a futár munkáját is segíti).

2001:CVIII 5.§ (c) szerint tájékoztatjuk, hogy ebben a vásárlási lépésben, a megrendelés véglegesítése előtt van lehetősége minden addig bevitt adat újraellenőrzésére, adatbeviteli hibák feltárására, javítására.

Ha befejezte a vásárlást, az adatokat, a kosár tartalmát, a választott szállítási és fizetési módot ellenőrizte, görgessen lejjebb. Leehetőség nyílik a rendelés áttekintésére, majd az ellenőrzés után a rendelés elküldésével az esetlegesen javítandó adatbeviteli hibák javításra kerülnek, az új adatok mentésre kerülnek.

45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint ezúton is felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a "Rendelés elküldése" gobmra kattintva, a webáruházban leadott megrendeléssel a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik!

A rendeléséről minden esetben visszaigazolást kap e-mailben.

 

MEGRENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA

Miután a Vásárló elküldte a megrendelést, 48 órán belül automatikus e-mailben visszaigazolja a Webáruház a Felhasználónak, hogy a Kereskedő megkapta a Felhasználó megrendelését. Az automatikus e-mail a megrendelésének részleteit és a fizetendő összeget is tartalmazza. A fizetendő összegen kívül mást nem kell fizetni. Ez az e-mail nem jelenti megrendelésének elfogadását, hanem csupán arról tájékoztat, hogy a megrendelés beérkezett a Kereskedőhöz.

Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja, a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét - mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

2001:CVIII Ektv. 6.§(2) szerint a Kereskedő az Ön ajánlatát külön elfogadó e-mail útján fogadja el. A szerződés az ajánlat Kereskedő általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre, és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével. A Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg a Kereskedőtől az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha az e-mail-ek azért nem érkeznek meg, mert a Felhasználó e-mail fiókjának tárhelye betelt, vagy rossz e-mail címet adott meg, és így a Kereskedő a visszaigazolást nem képes végrehajtani, emiatt kizárja a felelősségét ez ügyben. Ha a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében a Vásárló hibát vesz észre, azt 1 napon belül jeleznie kell a Kereskedő felé az Ügyfélszolgálati elérhetőségek egyikén, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

 

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

Vásárló a teljesítés igényét a weboldalon a rendelés gombra kattintás pillanatában jelzi, tehát "azonnali" teljesítést kér (ettől az időponttól indul az elállás joga).

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő 2 munkanapon belül kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Eseti indoklással, de fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben - ha a raktárban a termék nem áll rendelkezésre, vagy a gyártó leállította a gyártását, importőr a beszállítását. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő írásbeli (email) egyeztetést követően kerülhet sor.

 

VÉTELÁR

Termékeink vételára mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza.

A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Kereskedő fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

Amennyiben a Kereskedő minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Kereskedő nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

Amennyiben megrendeléséből valamely termék belátható időn belül nincsen raktáron, arról tájékoztatjuk és ha továbbra is fenntartja megrendelését az adott termékre, azt utólag küldjük ki esetileg díjmentes szállítással, a megadott szállítási címre. Vásárlónak csak az utólagosan megküldött termék árát kell kifizetni a leegyeztetett fizetési móddal.

 

Fizetési lehetőségek:

1. Előre utalással

A megrendelés leegyeztetésekor emailben munkatársunkkal egyeztetheti a visszaigazoló e-mailben megjelenő végösszeget, és a befizetést követően a csomagot a befizetésről szóló számlával együtt elindítjuk Önnek.

http://www.yourbank.hu/img/otpay_w48.jpg

2. Bankkártyás fizetés okostelefonnal

Mobilfizetéssel az OTP Bank és a Cellum ZRt. közös terminál-szerverén keresztül.

» Az OTP Bank tájékoztatása az OTPay mobilfizetési rendszerről.

A rendszer használatához Apple iPhone vagy Android okostelefon szükséges.

 

http://renax.yourbank.hu/img/otpbank50.jpg3. Bankkártyás fizetés weben - OTPDirekt szolgáltatással

Online bankkártyás fizetéssel az OTP Bank Terminál szerverén keresztül.

Ide kattintva letölthető PDF fájlban az OTP Bank internetes kártya-elfogadásról szóló tájékoztatója.

Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára (otpdirekt.hu), és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, nem a Piarista Nonprofit Kft. weboldalain.

A Piarista Nonprofit Kft. az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával vagy hitelkártyával történő fizetéshez kérjük, készítse elő kártyáját!

Az alábbi adatokra lesz szüksége:

- Kártyaszám

A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.

- Lejárati dátum

A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.

- Érvényesítési kód

A kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye: CVV2, vagy CVC2.

Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni.

A bankkártya előlapja               A bankkártya hátlapja

A bankkártya előlapja    A bankkártya hátlapja

Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:

VISA

 VISA, Visa (dombornyomott)

MasterCard

MasterCard, MasterCard (dombornyomott)

AMEX BlueChip

AMEX BlueChip, American Express (dombornyomott)

http://renax.yourbank.hu/img/mcec64.jpghttp://renax.yourbank.hu/img/visaelectron66.jpg

VISA Electron és MasterCard Electronic (nem dombornyomott)

 

 

Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban.

Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.

http://renax.yourbank.hu/img/maestro64.jpg

Maestro (nem dombornyomott)

 

Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Verified by VISA

Verified by VISA

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

MasterCard SecureCode

MasterCard SecureCode

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

 

F)

A szerződéskötést követő telefonos kapcsolattartásra és a fizetési eszköz használati díjára vonatkozó szabályok:

Korm.r. 6.§ Ha a vállalkozás a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz telefonos ügyintézést biztosít, a vállalkozás biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépő fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. Kereskedő ügyfélszolgálati telefonszámai normál (nem-emelt) hívásdíjú telefonszámunk: +36 30/446-83-50.

Korm.r. 7.§(1) A vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számíthat fel (ilyen a szállítással kapcsolatos költsége, melyet változatlan értéken számláz tovább).

 

G)

Jelen tájékoztatásra és a weboldalon található termékleírásokra a Korm.r.11.§-a érvényes.

 

MEGRENDELÉS EMAILEN

Lehetőség van rendelést leadni a webáruházi rendszer helyett az ajandekbolt@piarista.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, a futárszolgálattal való kapcsolattartás céljából, ezért a telefonszám megléte különösen fontos.

 

Bőveb információt az ÁszF menüben olvashat.

Ügyfélszolgálat:

Cím: 1052 Budapest, Piarista köz 1.
Telefon: +36-1-486-4465
Hétfőtől-péntekig: 8:30-17:00 között
E-mail cím: ajandekbolt@piarista.hu